مدیریت زنجیره تامین

زنجیره تأمین زنجیره‌ای است که همه فعالیت‌های مرتبط با جریان کالا و تبدیل مواد، از مرحله تهیه ماده اولیه تا مرحله تحویل کالای نهایی به مصرف‌کننده را شامل می‌شود. وظیفه اصلی شرکت مد وی، مدیریت زنجیره تامین محصولات مصرفی دیالیز است. برای انجام این وظیفه به بهترین شکل، شرکت مدوی مطابق نمودار زیر عمل می کند.

نیازسنجی

عملیات مدیریت زنجیره تامین از شناسایی نیاز مراکز درمانی به همراه تحقیق و مطالعه درباره الگوهای استاندارد جهانی مصرف محصولات مصرفی دیالیز، آغاز می‌شود. سپس سبد کالاهای قابل ارائه طراحی شده و فرایند تامین محصولات شروع می‌شود. شرکت مد وی برای اطمینان از تامین محصولات با کیفیت، با تولیدکنندگان معتبر همکاری می‌کند.

طراحی سبد کالا

مدوی با ارائه سبد کامل کالاهای مصرفی دیالیز، فرایند خرید محصولات را برای مراکز درمانی تسهیل کرده و محصولاتی با کیفیت، استاندارد و سازگار با یکدیگر را ارائه می نماید.

انبارداری

کالاهای تامین شده تا زمان فروش، در انبار شرکت مد وی نگهداری می شوند. استفاده از سیستم هوشمند انبارداری، نگهداری در شرایط استاندارد کالاهای پزشکی را تضمین می کند.

فروش

مشاوره برای انتخاب و سفارش کالا به منظور تسهیل در فرایند فروش، توسط کارشناسان مجرب واحد فروش و بازاریابی شرکت مد وی انجام می شود تا مراکز درمانی انتخابی مطمئن داشته باشند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) با گردآوری و تحلیل اطلاعات دقیق مشریان، سوابق و نیاز آنها، برنامه‌ریزی تولید و خدمت‌دهی خاص به هر مشتری را میسر می‌سازد. این سیستم ضمن افزایش کیفیت خدمات، امکان برآورد دقیق نیازهای بیماران و مراکز دیالیز کشور را نیز فراهم فراهم کرده است و ارتباط سودمند و مداوم بین مدوی و مشتریان را تضمین می‌کند. مدوی در راستای هوشمندسازی و افزایش سرعت و تسهیل فرایند عقد قرارداد برای مشتریان، پورتال عقد قرارداد را در سال 93 طراحی و راه اندازی نمود که با استقبال بالای مشتریان مواجه شد. این شرکت با هدف تعامل بیشتر با مشتریان و به روز رسانی دانش پرستاران، اقدام به ایجاد کانالهای متنوع ارتباطی(تلگرام، اینستاگرام، لینکداین، آپارات) کرده است، که محتوای این کانالها مطالب علمی، اخبار روز، رویدادهای ویژه در طی سال و برگزاری مسابقات متنوع است.

توزیع

پس از فروش محصولات به مشتری فرایند توزیع شروع می شود. شرکت مدوی طب پویان برای جابجایی و توزیع محصولات دارای کامیونت‌هایی مجهز به اتاق‌های مسقف از جنس پلی یورتان(عایق حرارتی) و سیستم ثبت دما و رطوبت و همچنین ردیاب‌های GPS است. مدوی با به‌کارگیری نیروهای توانمند و تجهیزات مناسب و پیاده سازی استاندارد ‌PIC/S شرایط دمایی، نور، رطوبت، پاکیزگی، انبارش و چینش را در زنجیره تامین خود به‌روزرسانی کرده است. این زنجیره، توزیع محصولات موردنیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تا دورترین نقطه کشور را در زمان و مکان دلخواه آن‌ها و با بهترین کیفیت عهده‌دار است. با کمک سیستم‌های اطلاعاتی جغرافیایی‌(GIS) وسایل نقلیه لحظه به لحظه تحت کنترل و رهگیری هستند تا از شرایط مناسب حمل‌ونقل در طول مسیر و تحویل کالای سالم به مشتریان اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، با استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی جغرافیایی و مسیریابی هوشمند، تحویل کالا به صورت دقیق برنامه‌ریزی می‌شود و به طور بهینه از منابع بهره‌برداری ‌می‌شود.

خدمات پس از فروش

شرکت مدوی طب پویان به نمایندگی از کنسرسیوم دیالیز ایران، طراح و پیشگام سیستم خدمات پشتیبانی تجهیزات مصرفی دیالیز است. از ویژگی های برجسته این سیستم میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
• پاسخگویی 24 ساعته در هفت روز هفته (شماره تماس 09123346849)
• رسیدگی به شکایت مشتری در کوتاهترین زمان ممکن
• ارزیابی کیفی از محصولات در مراکز دیالیز سراسر کشور
• آموزش و مشاوره رایگان
• حمایت از حقوق مراکز درمانی

تاریخ به روز رسانی : ۴ آذر, ۱۴۰۱